ELLA-RATU ROCK MALAYSIA(DEMI ELLA)

Sunday, February 24, 2008

ELLA -> ELLA USA

new update blog lagi dengan koleksi album-album ELLA HARTA TURUN TEMURUN i.
da lama beli album nie tapi tak berkesempatan utk mengupdatenya...

apapun, album inilah yang menjulang lebih tinggi nama ella dalam industri hiburan setelah album 30110 dengan catatan jualan album terlaris dan sehingga kini tiada artis yang mampu mengejar dan merobohkannya melainkan insan bernama E.L.L.A ...

album ini juga telah di cetak buat kali pertamanya sekali lagi di zaman MILLINIUM ini. Ini bermakna tika masa album ini dikeluarkan, album ini telah mencatat 300,000 unit penjualannya dan tidak ditambah dengan penjualan masa kini. Kerna kalu i tak silap, album ELLA USA ini still laku n boleh di jual lagi kerana lagu2 dalam album ini adala kebanyakkannya lagu EVERGREEN yang tidak akan dilupakan sampai bila-bila.

Syabas kepada RATU ROCK MALAYSIA. Harapan agar dapat mengulangi lagi album sebegini rupa. Teruskan usaha dan dedikasi ELLA terhadap SENI HIBURAN NYANYIAN..Dan kalu boleh, kekalkan imej ROCK kerana ianya pernah menjulang nama ELLA dengan lebih gemilang dengan identiti seluar jeans dan t-shirt baju putih. Kami merindui saat-saat itu.

So, kepada peminat-peminat yang belum mendapatkan album ini, cepat-cepatla beli ya. kerana album ini adalah album EVERGREEN yang kebanyakkan lagu-lagunya adalah lagu-lagu EVERGREEN dengan makna kata lagu-lagu yang tidak akan kita lupakan sehingga akhir hayat kita.

KEEP ON ROCKIN GUYS..

JANJI ROCK ITU ELLA, JOJIE & ELLA's GANG

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

malas dah..tadi dah copy
lain.... kali la plak..penat sakit hati dok taip moleh molek tapi sebab dek kebodohan sendiri hilang plak...

Monday, March 17, 2008 8:58:00 PM  
Blogger pEdo29 said...

erm...jgnla putus asa...

teruskanlah berkarya utk RATU ROCK NEGARA nie...

apapun..
KEEP ON ROCKIN alwiz ya..

Monday, March 17, 2008 11:51:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

hahahahahahaha....walau ramai yg menganggap ni album mastermind sis el..bagi aku tetap juga 'identiti' mastermind sis el..kerana tanpa kelahiran 'identiti' kita takkan dapat album 30110 dan USA ni kerana dari 'identiti' la hala tuju sis el semakin jelas...namun album 'identiti' tidak meninggalkan impak yang besar dlm industri seni Malaysia mahupun kerjaya sis El..malahan album ni jualannya lebih rendah berbanding album pertama(pengemis cinta) dan kedua (puteri kota) sis El...dan nak mencari cd album 'identiti' ni punya la payah..sedangkan pengemis cinta dan puteri kota ada d jual di kedai2 kaset....bersambung...

Thursday, March 20, 2008 4:27:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

WAH.... ELlA U.S.A dok!!!! I have this album. It's amazing. Yeah i like it. Album yg ini ngan 30110. Power. I like to listen to lagu ella because suara dier yg serak and bunyi gitar dier yg power pada zaman dulu. Skrg pun masih minat Ella. She's a very talented singer. Sedih sei.... album Identiti ngan El i tkder... OMG!!! Smpi skrg nk carik album tu dah tk bleh. Habis kot. Walau apapun terjadi, Ella pls kluarkn album Identiti n El lagi dan hantar ke Singapura. Mempersenangkan langkah saya utk pergi. Tk payah g Johor pegi carik. Lagi satu, jgn kluarkn album compilasi terlalu bnyk. JUst kluarkn album baru dgn lagu2 yg baru. Cm gitu baru ella ader bnyk lagu. Blh listen to variety of songs.

Tuesday, March 03, 2009 1:53:00 PM  

Post a Comment

<< Home