ELLA-RATU ROCK MALAYSIA(DEMI ELLA)

Thursday, March 13, 2008

ELLA & Majalah HAI ( 8-14 MAC 2008 )

fuhhhhhh!!!! mengeluh aku kali ini setelah penantian di tahun 2008 ini untuk melihat RATU ROCK keluar kat memana majalah tempatan akhirnya menjadi kenyataan...

sama ada aku terlepas pandang akan majalah-majalah tempatan untuk mengetahui kabar berita RATU ROCK NEGARA ini yang sewaktu ketika dahulu pernah menjadi INTIPATI hangat bagi setiap media massa ataupun ada kabar yang aku tidak ketahui. Tapi rasionalnya mmg jarang da RATU ROCK negara ini muncul di majalah or suratkhabar...di mana silapnya? Sama ada media massa sekarang mementingkan isu-isu yang banyak memfokus kepada gosip yang tidak berasas malahan boleh menyebabkan perbalahan ataupun omongan kosong sahaja atas kepentingan yang telah diberikan oleh pihak berkenaan dan berpatutan yang telah disogokkan dengan sesuatu yang menjadi peransang untuk mereka menghebahkan khabar berita yang entah apa-apa. Oleh itu, kami penduduk dunia, khasnya penduduk Malaysia amatlah merindui perkembangan RATU ROCK negara ini!!!Sama-sama kita pikirkan.

Dengan itu, ucapan jutaan terima kasih kepada Majalah HAI atas keprihatinan perasaan peminat RATU ROCK NEGARA ini untuk berkongsi berita tentang perkembangan semasa ELLA.

So, kepada fanz lain, kita kongsi bersama-sama ya bahan yang aku dapat dari Majalah HAI!!!

KEEP ON ROCKIN AlwIz !!!!


0 Comments:

Post a Comment

<< Home