ELLA-RATU ROCK MALAYSIA(DEMI ELLA)

Sunday, February 01, 2009

ELLA -> new coming album 2009(still waiting the title album)

Alhamdulillah tahun 2009 pasti memberikan sinar dan corak warna-warni keHIDUPan kepada insan yang bernama ELLA dan kepada manusia yang sentiasa mengikuti perjuangan beliau iaitu ELLA"s GANG.Khabarnya ELLA akan tampil dengan album baru yang dijangkakan akan keluar pada Feb 2009.

Apa yang kami harapkan sebagai peminat RATU ROCK MALAYSIA ini agar berjaya mengulangi kembali zaman-zaman kegemilangan album-album sebelum ini iaiatu album USA dan juga album 30110. Sesungguhnya denganalbum itu jugala i baru mengenali ELLA, secara tidak langsung baru mengikuti dunia seni hiburan.

Apa yang kami harapkan pada album akan datang ini agar banyakkan lagi promosi(tidak sepeeti album Rama-Rama, yang mengharapkan populariti ELLA untuk menjual album ini) untuk menguatkan penjualan album terbaru ini. Kami juga mengharapkan sebuah album yang berkualiti dari segi lagu dan juga cover album.

Dan yang paling penting, kami inginkan "lyrics book" yang memuaskan hati pembeli-pembeli album ELLA dengan terkandungnya banyak gambar-gambar ELLA yang semakin JELITA+CANTIK. Kami inginkan kepuasan peminat di utamakan dalam album akan datang ini. DI harap pihak-pihak tertentu terutamanya pihak Warner Music dapat memberikan perhatian atas keprihatinan peminat RATU ROCK MALAYSIA, ELLA.

Apapun, perjuangan kami dari ELLA's GANG tidak akan luput dan berterusan meskipun suara-suara sumbang sudah kedengaran, kelatah-kelatah manusia sudah terbukti.yang pasti, alwiz KEEP ON ROCKIN...

JANJI ROCK ITU ELLA + JOJIE + ELLA's GANG...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home